دادستان عمومی و انقلاب شهرستان پردیس گفت: پس از احضار ۱۲ پیمانکار متخلف مسکن مهر به دادستانی ۶ پیمانکار که به تعهدات خود عمل نکرده‌اند، اخراج شدند.

به گزارش خبرگزاری فارس، آغاجری دادستان عمومی و انقلاب شهرستان پردیس با بیان اینکه تذکرات لازم به پیمانکاران متخلف مسکن مهر در عمل به تعهدات داده شده است، گفت: پس از احضار ۱۲ پیمانکار متخلف به دادستانی، ۶ پیمانکار با توجه به عدم تعهداتشان اخراج شدند.
وی اضافه کرد: مسکن مهر به مدت دو سال به حالت معلق در آمده بود که با ورود دادستانی و تغییر مدیریت، فعالیت جدیدی از یکم بهمن ماه آغاز شده است.
دادستان پردیس درادامه عنوان کرد: تمامی واحد‌های مسکن مهر طبق تعهدات، در نیمه دوم سال ۹۸ به متقاضیان تحویل خواهد شد.
وی بر دفاع از حقوق مردم تاکید کرد و گفت:  از رویکرد جدید وزارت راه و شهرسازی مبنی بر تکمیل و تحویل پروژه های مسکن مهر حمایت و مردم را به صبر و شکیبایی دراین رابطه دعوت می‌کنیم.
گفتنی است، پیش ازاین دادستان شهرستان پردیس گفته بود: در بازدید میدانی که از پروژه‌ها بعمل آمد، عملیات ساخت و ساز متوقف شده بود که پرونده‌ای با عنوان نظارت دادستانی بر مسکن مهر تشکیل شد و ۱۲ نفر از پیمانکاران که به دولت بدهکار هستند، را احضار کردیم.
دادستان پردیس افزود: از شرکت عمران خواسته ایم پیمانکارانی که به تعهدات خود عمل نمی‌کنند را اخراج کنند و جایگزین مناسب در نظر بگیرند.

  • منبع خبر : خبرگزاری فارس