مدیر مسکن مهر پردیس از اختصاص درآمدهای حاصل فروش عرصه به پروژه های مسکن‌ مهر پردیس خبر داد و گفت: متاسفانه سود دلالان و سوداگران مسکن در دیرتر تکمیل شدن مسکن مهر است تا با ناامید کردن مالکان، واحدهای آنها را به بهای ناچیز خریداری کنند.

علی اصغر جاودان فر در گفت وگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم اظهار کرد: در مرحله اول  ۱۰۰ میلیارد ریال از وجوه حاصل از فروش عرصه مسکن مهر پردیس از خزانه دولت به پروژه ها اختصاص یافت.

وی با اشاره به استقبال بی نظیر مالکان از خرید عرصه که موجب ایجاد یک پشتوانه برای تامین منابع مالی جهت تکمیل پروژه های مسکن‌ مهر است، تصریح کرد: وجوه عرصه طی فرآیندی بعد از وصول از متقاضیان وارد خزانه دولت شده و سپس به مرور و بر اساس میزان درخواست شرکت عمران‌ شهر جدید پردیس به پروژه مذکور تخصیص پیدا می کند.

وی در ادامه با با انتقاد از سوداگران  و دلالان مسکن در پردیس افزود: متأسفانه سود این افراد در دیرتر تکمیل شدن مساکن مهر است تا همچنان به فعالیت های غیراخلاقی خود با ناامید کردن مالکان و خرید واحدهای آنان به بهای ناچیز به سودهای سرشار دست یابند.

مدیر مسکن مهر پردیس ابراز امیدواری کرد با سیر صعودی خرید عرصه توسط مالکان که هم‌اکنون بر اساس آمارهای موجود، استقبال خوبی هم از آن شده است، گام بزرگی در جهت رسیدن به اهداف از پیش تعیین شده یعنی تکمیل واحدها تا پایان سال ۹۸  برداشته شود.