نبیان گفت: سازمان ملی زمین و مسکن ۶ و نیم هکتار اراضی در شهر خرم آباد و ۱۰ هکتار اراضی در شهر معمولان برای ساخت واحد مسکونی در اختیار دستگاه‌های مسئول قرار داده است.

علی نبیان معاون وزیر راه و شهرسازی در گفت و گو با خبرنگار راه و شهرسازی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، با بیان اینکه پس از وقوع سیل در استان‌های مختلف اقدام به شناسایی حریم رودخانه‌ها و جلوگیری از ساخت و ساز در بستر رودخانه‌ها کرده ایم گفت: در استان لرستان واحد‌های مسکونی که در بستر رودخانه‌ها و یا در حریم‌های مشکل ساز قرار داشتند شناسایی کرده و ساخت و ساز مجدد این واحد‌های تخریب شده را ممنوع اعلام کرده ایم.

وی ادامه داد: طبق تکلیفی که محمد اسلامی وزیر راه و شهرسازی بر عهده سازمان ملی زمین و مسکن قرار داده است  با برنامه ریزی‌های انجام شده زمین‌های مشخص شده از سوی دولت را به صورت تفکیک شده در اختیار متقاضیان  مناطق سیل زده قرار خواهیم داد.

نبیان تاکید کرد: در شهر خرم آباد ۶ و نیم هکتار زمین برنامه ریزی شده در اختیار شرکت بازآفرینی شهری قرار گرفته و این اراضی با همکاری استانداری و شرکت‌های مسئول به زودی تبدیل به واحد‌های مسکونی با کیفیت می‌شوند.