قیمت از متری ۱۸۰ میلیون تا ۲۸۰ میلیون است/ برای اطلاع، طبقه آخر فروخته شده است!

بهشت نیاتوس در زمینی به مساحت ۶۱۰۰ متر مربع و با زیر بنای کل ۷۰۰۰۰ متر مربع در خیابان فرشته در حال احداث می باشد.

این مجتمع در ۳۱ طبقه (۲۵ طبقه مسکونی روی همکف و ۵ طبقه زیر زمین) شامل ۶۰ واحد آپارتمان مسکونی ( ۴۵۰ و ۵۵۰ و ۱۰۰۰ و ۲۰۰۰ مترمربع) و دارای ۴۶۰ واحد پارکینگ می باشد.

?واحدهای بهشت نیاتوس :
طبقات ۱ تا ۱۰ چهار واحدی و سه‌خوابه به متراژ های ۴۵۰ و ۵۵۰ (هرکدام با ۵۰ متر تراس گاردن) هستند. البته هر واحد دارای “پاگرد اختصاصی” است.
طبقات ۱۳ تا ۲۰ دو واحدی و پنج‌خوابه با متراژ ۱۰۰۰ متر (هرکدام با ۲۰۰ متر تراس گاردن و جکوزی در تراس) هستند. هر واحد پاگرد مجزا دارد.
طبقات ۲۱ تا ۲۴ ( پنت هاوس ) تک‌واحدی هستند و ابعاد آن‌ها ۲۰۰۰ متر است.

واحدهای این طبقات دارای آسانسور مجزا با ۴۰۰ متر باغ چهرفصل هستند.

این واحد ها دارای امکاناتی مثل استخر، سالن جیم، سالن اسپا و اتاق بیلیارد اختصاصی است.

واحدهای این طبقات دارای ۱۰ پارکینگ اختصاصی است.

?مشاعات :
در طبقه ۱۱ و ۱۲ ( مشاعات میانی ) بهشت نیاتوس علاوه بر مجموعه استخر، سونا و جکوزی می‌توانید از تراس آفتاب لذت ببرید.

همچنین می توانید از سالن بدن‌سازی و سالن ورزش‌های هوازی مجزا شامل تی‌آر‌ایکس، یوگا و اسپا و سالن تخصصی ماساژ و فضای آب‌درمانی مجموعه استفاده کنید.

در ارتفاع ۱۲۵ متری روف گاردن دارای یک باغ به همراه آبشار و جاده سلامتی و هلی پد برای رفت آمد به برج از طریق هلیکوپتر و سالن سینما روباز است.

لابی بهشت نیاتوس به متراژ ۱۶۰۰ متر با ارتفاع ۱۲ متر طراحی شده و دارای امکاناتی از قبیل کافی‌شاپ، سالن سینما و سالن‌های بازی شامل سالن بیلیارد، بولینگ، و گیم‌نت است.

علاوه بر پارکینگ‌های اختصاصی‌ای این برج شامل ۶۰ عدد پارکینگ مهمان و ۴۰ عدد محل پارک موتور و دوچرخه + Valet برای پارک توسط کارکنان برج می باشد.

?خدمات و هتلینگ با گارانتی مادام العمر :
در بهشت نیاتوس خدمات هتلینگ به‌صورت ۲۴ ساعته ارائه می‌شود❗️

این محل رویایی مجهز به کارواش و لاندری اختصاصی است.
برای انتقال اسباب و اثاثیه بزرگ و تعویض درختان تراس ( شامل گارانتی ) دیگر نیازی به جرثقیل نیست برج بهشت نیاتوس مجهز به سیستم climber است.

این مقدار هزینه کرد برای ساخت فقط یک آپارتمان معادل ۶ میلیارد دلار، معادل کل فروش نفت ایران در طی مدت ۴ ماه بوده است. اگر هزینه های تولید این میزان نفت را هم کسر کنیم، این مبلغ معادل درآمد ۶ ماه نفت است. حالا عده دیگری هم با درآمد ۶ ماه دوم سال آپارتمان های این مجتمع را خریداری می کنند. این می شود سرنوشت کل درآمد نفت ایران که فقط صرف ساخت و فروش یک آپارتمان می شود. وقتی یک طبقه ۲۰۰۰ متری حدود ۶۰۰۰ میلیارد تومان و یک آپارتمان ۴۵۰ متری ۱۵۰۰ میلیارد تومان قیمت گذاری شده است، این پول ها نزد چه کسانی است؟ شرکتی که این مجتمع را ساخته ادعا کرده است که ۱۰۰ نمونه دیگر کار آماده در منطقه «بهشت» دارد. این سرنوشت اقتصاد ایران است!

گویی تمام سرمایه ها و پول های جارو شده از کشور و نتیجه تمامی محرومیت های مردم در این نمونه کار تجمیع یافته است. و آنوقت دولت کلنگ به دست خانه مردم فقیر و پیرزن بی سرپناه را خراب می کند و بعد هم که مسئله انتشار یافت، مثلا دارند دلسوزی می کنند.