عملیات ساخت 10 هزار واحد مسکونی در شهر جدید هشتگرد با امضای این تفاهم‌نامه به زودی شروع خواهد شد. پروژه ساخت این تعداد واحد مسکونی قطعاً کار بزرگی است.

تفاهم‌نامه ساخت ۱۰ هزار واحد مسکونی میان انجمن صنفی انبوه‌سازان مسکن تهران و هیات‌مدیره شهر جدید هشتگرد به امضاء رسید.

به گزارش خبرنگار تین‌نیوز، احمد خرّم در این مراسم با اشاره به موفقیت این انجمن در شهر پردیس، اظهار کرد: انجمن انبوه‌سازان از سال ۱۳۹۱ که ۱۰ هزار واحد مسکونی در شهر جدید پردیس این پروژه را در دست گرفت. به این منظور کنسرسیومی متشکل از ۲۵ شرکت انبوه‌ساز برتر تهران شکل گرفت.

وی با بیان اینکه خوشبختانه از چند ماه پیش که مذاکراتی درارتباط با ساخت ۱۰ هزار واحد مسکونی در شهر جدید هشتگرد آغاز شد به نتایج خوبی دست پیدا کردیم. مدیریت جدید شهر جدید هشتگرد همکاری خوبی در زمینه آغاز به ساخت واحدهای جدید مسکونی در این شهر با انجمن انبوه‌سازان داشت.

مدیرعامل انجمن صنفی انبوه‌سازان مسکن تهران در ادامه سخنان خود به این نکته اشاره داشت که، عملیات ساخت ۱۰ هزار واحد مسکونی در شهر جدید هشتگرد با امضای این تفاهم‌نامه به زودی شروع خواهد شد. پروژه ساخت این تعداد واحد مسکونی قطعاً کار بزرگی است.

خرّم با تاکید بر اینکه روش ساخت ساختمان در شهر جدید هشتگرد مانند شهر پردیس صنعتی‌ خواهد بود که روش قالب تونلی در آن بکار گرفته شد. این تفاهم‌نامه برگ زرّین دیگری است در کارنامه تخصصی انجمن انبوه‌سازان که بار دیگر تخصص خود را در ساخت وساز داخلی به نمایش می‌گذارند. خوشبختانه کیفیت کار در مقایسه با انبوه‌سازان خارجی به مراتب بالاتر است.

وی با ابراز امیدواری بر اینکه ساخت انبوه ساختمان در شهر جدید هشتگرد به مانند پردیس موفقیت‌آمیز باشد، گفت: این کار مقدمه صدور خدمات فنی‌ومهندسی به دیگر کشورها را فراهم خواهد کرد. ما باید قادر باشیم در منطقه به خصوص کشورهای مطرح آفریقایی پروژه‌های بزرگی را احداث کرده و توان مهندسی ساخت ایرانی را به جهان معرفی کنیم.

رئیس هیئت مدیره انجمن انبوه‌سازان مسکن با تاکید بر اینکه ساخت شهر جدید شهر هشتگرد مقدمه‌ای است تا توان فنی‌مهندسی کشور راه صدور خود را پیدا کند، خاطر نشان کرد: تلاش خواهیم کرد توان فنی‌مهندسی متخصصان ایرانی را در شهر جدید هشتگرد به جهانیان نشان دهیم.