اعضای هیأت مدیره شرکت عمران شهرهای جدید طی هفته گذشته از پروژه های عمرانی شهرهای جدید پرند، پردیس و گلبهار بازدید و از نزدیک روند اجرایی پروژه ها را مورد بررسی قرار دادند.

به گزارش پایگاه خبری تخلیلی بین نیوز از روابط عمومی شرکت عمران شهرهای جدید، زهره داودپور عضو هیأت مدیره شرکت مادر تخصصی عمران شهر های جدید، به همراه عبدالوهاب شهلی بر، مدیر کل دفتر توسعه اجتماعی و فرهنگی این شرکت، روز ۲۹ مرداد ماه از پروژه های عمرانی پارک انرژی، پارک موضوعی ترافیک، مسجد و مجتمع فرهنگی فاطمه الزهرا، هنرستان اجتماع محور سردار سلیمانی شهر جدید گلبهار بازدید کرده و از نزدیک در جریان جزئیات امور مربوطه قرار گرفتند.

داودپور در این بازدید ضمن قدردانی از شرکت عمران شهر جدید گلبهار که با فکر و ایده ای مناسب در بحث های بهینه سازی انرژی، افزایش بهره وری و مهندسی عرضه در زمینه های مختلف از جمله تأسیساتی، فضای سبز، پروژه های عمرانی و فنی اقدام کرده اند بیان کرد: در بازدید قبلی ۴ میدان در سطح شهر در حال طراحی و اجرا بود که هم اکنون شاهد اجرای زیبا، فاخر و کار شناسانه این میادین در گلبهار هستیم.
وی همچنین با بیان اینکه اکنون مباحث اجتماعی با یک گام بالاتر از مسؤولیت اجتماعی در شرکت عمران شهرهای جدید عملیاتی شده و برای اولین بار در کشور تشکیلاتی به عنوان دفتر اجتماعی جانمایی سازمانی دارد از اجرای پروژه های عمرانی بارویکرد توسعه اجتماعی وفرهنگی در گلبهار ابراز خرسندی کرد.
در این راستا یداله رحمانی عضو هیأت مدیره شرکت عمران شهرهای جدید نیز طی هفته گذشته از پروژه های مسکن مهر و طرح اقدام ملی شهر جدید پردیس بازدید و اعلام کرد: به زودی شاهد افتتاح ۱۵ هزار واحد مسکونی مهر در این شهر خواهیم بود.
وی همچنین در این مدت از پروژه های عمرانی شهر جدید پرند از جمله پروژ صدرا نور، کیسون، آفرینش دریای نور، ۱۳۰ هکتاری اقدام ملی، سابیر بین الملل و دکل صدا و سیما بازدید کرده و با حضور در جلسه ویژه کمیته فروش اقساطی واحدهای مسکن مهر در این شهر دستور لازم برای پیشبرد هرچه سریعتر اقدامات را صادر کرد.
در این هفته همچنین محمدرضا توکلی عضو دیگر هیأت مدیره شرکت عمران شهرهای جدید از پروژه های عمرانی و مسکن مهر فازهای ۸، ۵ و ۹ شهر جدید پردیس بازدید و از نزدیک در جریان امور اجرایی این پروژه ها قرار گرفت.