رئیس شورای اسلامی شهر بوشهر گفت: بودجه شهرداری بندر بوشهر برای سال آینده ۱۵ درصد افزایش یافت.

رئیس شورای اسلامی شهر بوشهر گفت: بودجه شهرداری بندر بوشهر برای سال آینده ۱۵ درصد افزایش یافت.

به گزارش مهر، ابوذر دهدار صبح دوشنبه در جمع خبرنگاران از تصویب لایحه بودجه پیشنهادی شهرداری در شورای شهر بوشهر خبر داد و اظهار داشت: میزان بودجه شهرداری بوشهر دارای افزایش ۱۵ درصدی است.

وی خاطرنشان کرد: تکمیل پروژه‌های نیمه تمام، توسعه متوازن و توجه به محلات کم برخوردار در اجرای طرح‌های عمران شهری برای آبادانی تمام مناطق مسکونی و محلات شهر بوشهر رویکرد اصلی بودجه در سال ۹۸ خواهد بود.

رئیس شورای اسلامی شهر بوشهر با تاکید بر خدمات رسانی بهتر و مناسب‌تر به شهروندان بیان کرد: شهرداری بوشهر به دنبال افزایش نقش مردم در فرهنگ شهروندی برای برون رفت از هزینه‌های بیشتر باشد.

وی از اختصاص ۱۰ میلیارد تومان به آسفالت کوچه‌ها و معابر شهر خبر داد و بیان کرد: شش میلیارد تومان به بافت فرهنگی تاریخی شهر بوشهر، شش میلیارد تومان به ساحل سازی و پارک‌های ساحلی و هشت میلیارد تومان به تقاطع غیر همسطح میدان آزادی اختصاص می‌یابد.

دهدار از اختصاص ۱۲ میلیارد تومان احداث پارکینگ طبقاتی خبر داد و افزود: شش میلیارد تومان بازگشایی معابر در گذر، احداث پلاژ بانوان در پارک لیان و آقایان در پارک باسیدون، احداث فاز دو مجتمع تفریحی خلیج فارس اختصاص می‌یابد.

وی از احداث پارک ۱۳ هکتاری در پارک لیان، احداث تالار شهر و خانه هنرمندان، احداث تصفیه خانه فاضلاب شهری جهت تصفیه آب و استفاده در فضای سبز شهری خبر داد و گفت: اختصاص یک میلیارد تومان برای ایجاد زیرساخت‌های احداث شهربازی با مشارت بخش خصوصی از دیگر طرح‌ها است