معاون وزیر راه و شهرسازی از تحویل نخستین بلوک‌های طرح اقدام ملی در شهر جدید صدرا از ۱۲ ماه آینده خبر داد.

به گزارش شبکه خبری بین نیوز، حبیب‌اله طاهرخانی، معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل شرکت عمران شهرهای جدید در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی درخصوص آخرین وضعیت شهر جدید صدرا که وزیر راه و شهرسازی روز گذشته بازدیدی از آن داشت، اظهار کرد: در سفر مقام عالی وزارت راه و شهرسازی و همچنین با همراهی استاندار فارس،‌ ساخت ۲۵۰۰ واحد طرح اقدام ملی در این استان آغاز شد.

وی ادامه داد: با توجه به موقعیت‌یابی طرح اقدام ملی در شهر جدید صدرا که در بافت شکل‌گرفته این شهر جدید است، زیاد بابت مسائل زیرساختی و تامین خدمات مشکل نخواهیم داشت.

معاون وزیر راه و شهرسازی افزود: امیدواریم در زمان‌بندی مقرر با همکاری مردم و تسهیلاتی که بانک در نظر گرفته بتوانیم با کیفیت مناسب این واحدها را ساخته و به مردم تحویل دهیم.

مدیرعامل شرکت عمران شهرهای جدید درخصوص پیش‌بینی میزان طرح اقدام ملی در شهر جدید صدرا  و دیگر نقاط کشور تصریح کرد: مجموعا در کلیه شقوق در شهرهای جدید طرح اقدام ملی ۲۱ هزار واحد است که در حوزه ثبت نامی حدود ۷ هزار نفر ثبت نامی و واجد شرایط بودند که آورده خودشان را واریز کردند.

وی ادامه داد:‌سایر پروژه‌ها در قالب مشارکت با بخش خصوصی و تفاهم‌نامه با دستگاه‌های مختلف از جمله آموزش و پرورش و نیروهای مسلح و وزارت کار و امور اجتماعی در حال انجام بوده و در بخش‌هایی هم آغاز شده است.

طاهرخانی در پایان درخصوص زمان پیش‌بینی شده برای تحویل این واحدها در شهر جدید صدرا، گفت: زمان‌بندی ساخت و تحویل این پروژه‌ها ۱۸ ماهه بوده که در این زمان تعیین شده باید کار تحویل داده شود اما به تدریج طی ۱۲ ماه آینده اولین بلوک‌ها تحویل خواهد شد.