وزیر راه و شهرسازی طی مراسمی در بزرگداشت هفته پژوهش که به همت مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی برگزار شد از هفت تن از معاون خود در حوزه‌های اطلاع‌رسانی، حمل و نقل و مسکن و شهرسازی تقدیر کرد.

در مراسم بزرگداشت هفته پژوهش و تجلیل از پژوهشگران منتخب در حوزه وزارت راه و شهرسازی با حضور مهندس اسلامی وزیر راه و شهرسازی و همچنین محمد شکرچی زاده رئیس مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی از ۷ نفر از معاونان وزیر راه و شهرسازی در حوزه‌های اطلاع‌رسانی، حمل و نقل و مسکن و شهرسازی تقدیر به عمل آمد.

در این مراسم، از سیدقاسم بی نیاز رئیس مرکز ارتباطات و اطلاع رسانی وزرات راه و شهرسازی، محمدجعفر علیزاده معاون وزیر و مدیرعامل سازمان مجری ساختمان‌ها و تاسیسات عمومی و دولتی، محمدسعید ایزدی معاون معماری و شهرسازی، عبدالهاشم حسن‌نیا معاون وزیر و رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای، خیراله خادمی معاون وزیر و مدیرعامل شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل کشور، محمد راستاد معاون وزیر و مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی، شهرام آدم‌نژاد معاون حمل و نقل و حبیب الله طاهرخانی معاون وزیر و رئیس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت عمران شهرهای جدید تقدیر شد.

متن تقدیر از پژوهشگران حوزه ستادی که به امضای محمدشکرچی زاده رسید و توسط مهندس اسلامی وزیر راه و شهرسازی، اعطا شد، به شرح زیر است:

نظام اطلاع‌رسانی در تحقیق و توسعه همواره جایگاه بسیاری مهمی داشته و از اصلی‌ترین ابزارهای تحقق اهداف پژوهشی به شمار می‌رود. بدین وسیله به پاس قدردانی از نقش بارز و مشارکت ارزشمندتان در امر ترویج، اطلاع رسانی و معرفی اقدامات و یافته‌های پژوهشی مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی در آستانه ۲۷ آذرماه ۱۳۹۷ همزمان با بزرگداشت هفته پژوهش این لوح سپاس به حضورتان تقدیم می گردد.

امید است سعی وافرتان مرضی حق تعالی قرار گرفته و در پناه ایزد منان و توجهات حضرت ولیعصر (عجج) همواه موفق و موید باشید.

  • منبع خبر : پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی