عملیات احداث تقاطع غیرهمسطح بزرگراه شهید بروجردی با میدان جانبازان وارد مرحله اجرای اقدامات تکمیلی شد

به گزارش شبکه اطلاع رسانی بین نیوز از پایگاه خبری معاونت فنی و عمرانی شهرداری تهران، مهندس صفا صبوری دیلمی معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران با بیان آنکه اقدامات مربوط به اجرای روسازی آسفالتی در بخش های مختلف تقاطع میدان جانبازان آغاز شده است، یادآور شد: اجرای مجموعه اقدامات تکمیلی شامل بتن ریزی پیاده‎روها، نصب نیوجرسی، خط کشی و نصب علائم ترافیکی به سرعت در دستورکار قرار می گیرد تا شرایط بهره برداری از این تقاطع راهگشای ترافیکی به زودی فراهم شود.

وی با یادآوری اینکه فاز نخست بزرگراه شهید بروجردی شامل ۵ تقاطع غیرهمسطح است، خاطرنشان ساخت: طی سال های گذشته ۴ تقاطع رودخانه کن، محور ۴۵ متری کن، خیابان شهید میرزائی و خیابان شهید اصغری در اختیار شهروندان قرار گرفته و تقاطع میدان جانبازان نیز به عنوان آخرین تقاطع فاز نخست بزرگراه شهید بروجردی، در آستانه بهره برداری قرار دارد.

معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران، با ذکر این نکته که بزرگراه شهید بروجردی طبق طرح مصوب در تراز منفی یک و تقاطع میدان جانبازان در تراز صفر احداث شده است، از اعمال اصلاحاتی با هدف بهبود الگوی ترافیکی معابر مرتبط با این تقاطع خبر داد و گفت: خیابان های وثوقی و شادمان در محدوده منطقه ۱۸ با هدف تسهیل دسترسی ها و تامین گردش های موردنیاز دو طرفه خواهند شد.

گفتنی است بهره برداری از تقاطع میدان جانبازان ضمن خروج بلوار جانبازان از بن بست موجود، دسترسی های شمالی- جنوبی در این نقطه از جنوب غرب پایتخت را تسهیل خواهد کرد. این تقاطع علاوه بر یک پل اصلی ۳۶ متری شامل ۲ دوربرگردان شرق به شرق و غرب به غرب است. پل های دوربرگردان تقاطع میدان جانبازان متعاقب تکمیل مسیرهای کندروی بزرگراه شهید بروجردی، مجموعه ای از گردش های مورد نیاز ترافیکی را در محل تقاطع تامین خواهند کرد.