رئیس کمیته امداد گفت: در سال ۹۸ قطعاً هیچ خانواده دارای یتیمی بدون خانه نخواهد بود. به گزارش خبرگزاری تسنیم از بجنورد، سید پرویز فتاح امشب در جمع خبرنگاران، این استان را از لحاظ جذب کمک‌های مردمی جزو بهترین استان‌های کشور دانست و اظهار داشت: مردم استان در ۱۰ ماهه گذشته بیش از ۵۰ میلیارد […]

رئیس کمیته امداد گفت: در سال ۹۸ قطعاً هیچ خانواده دارای یتیمی بدون خانه نخواهد بود.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بجنورد، سید پرویز فتاح امشب در جمع خبرنگاران، این استان را از لحاظ جذب کمک‌های مردمی جزو بهترین استان‌های کشور دانست و اظهار داشت: مردم استان در ۱۰ ماهه گذشته بیش از ۵۰ میلیارد تومان به کمیته امداد کمک کرده‌اند که رکورد قابل توجهی را در کشور به ثبت رسانده‌اند.

وی در ادامه افزود: از نظر جذب منابع وام اشتغال، خراسان‌شمالی در راس استان‌های کشور قرار گرفته و توانسته ۱۰۰درصد اعتبارات خود را جذب کند و به اشتغال مددجویان تخصیص دهد.

رئیس کمیته امداد همچنین از افزایش ۲٫۵ برابری تسهیلات اشتغالزایی مددجویان و خانه‌دار شدن تمامی یتیمان و خانواده‌های بالای ۲ نفر که تحت پوشش هستند خبرداد و تصریح کرد: برای سال ۹۸ اعلام کردیم هیچ یتیمی در کشور بدون مسکن نخواهد بود. با همت مردم در سال ۹۸ قطعاً هیچ خانواده دارای یتیمی بدون خانه نخواهد بود.

  • منبع خبر : تسنیم