محمد اسلامی: بنده مهم‌ترین قولی که می‌توانم بدهم این است که به روی مسایلی تمرکز کنم که مهم‌ترین اولویت‌ها و دغدغه‌ها مردم و دولت باشند.

وزیر راه‌و شهرسازی در مراسم معارفه خود در بعد از ظهر امروز که در محل وزارت راه‌و شهرسازی و با حضور اسحاق جهانگیری معاون اول رییس جمهور و عباس آخوندی وزیر سابق راه‌وشهرسازی  برگزار شد،  عنوان کرد: بنده مهم‌ترین قولی که می‌توانم بدهم این است که به روی مسایلی تمرکز کنم که مهم‌ترین اولویت‌ها و دغدغه‌ها مردم و دولت باشند.

محمد اسلامی در ادامه افزود: همان‌طور که مستحضرید بنده اواسط دولت آمده‌ام از همین‌رو نمی‌توانیم که بگوییم به دنبال یک کار متفاوت هستم. بلکه تلاش می‌کنم تعهداتی را که  وزارت راه‌وشهرسازی  نسبت به مردم دارد،  به پایان برسانم.

او با تاکید بر این که وزارت راه‌وشهرسازی باید پاسخگوی نیازهای مردم به حمل‌ونقل و شهرسازی باشد؛ گفت: اقدامات ما تمدن‌ساز است و بخش بزرگ آنچه که نماد موفق تمدن و نظام است به حوزه  وزرات راه‌و‌شهرسازی مرتبط می‌شود.

وزیر راه و شهرسازی با اعلام این‌که باید به صورت هم‌افزا بتوانیم کشور را از شرایط سخت تحریم به سلامت عبور بدهیم گفت: مقابله سرسختانه با تحریم یکی از ضروریات این وزارتخانه است.

او خاطرنشان کرد: صحبت‌های بسیاری در مورد برنامه‌هایم وجود دارد که در اسرع وقت، خواهم گفت.