بررسی قیمت روز مسکن در تهران حاکی از آن است که در شهرک نفت یک واحد مسکونی ۶۲ متری به قیمت ۶۸۰ میلیون تومان و آپارتمان ۷۰ متری ۲ ساله به قیمت ۳۴۰ میلیون تومان معامله شده است.

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، در منطقه ۱۴ واحد مسکونی ۷۰ متری نوساز به قیمت ۵۲۰ میلیون تومان (هر مترمربع حدود ۷ میلیون و ۴۲۸ هزار تومان)، در منطقه ۹ فیروزآباد یک واحد مسکونی به مساحت ۸۷ که ۴۷ سال از ساخت آن می‌گذرد به قیمت ۷۱۸ میلیون تومان (هر مترمربع حدود ۸ میلیون و ۲۵۲ هزار تومان) و در منطقه ۱۰ بریانک آپارتمان ۷۰ متری ۲ ساله به قیمت ۳۴۰ میلیون تومان معامله شده است.

یک واحد مسکونی ۷۳ متری ۷ ساله در بهداشت (منطقه ۱۸) به قیمت ۳۴۴ میلیون تومان یعنی هر مترمربع ۴ میلیون و ۷۲۸ هزار تومان در سامانه کد رهگیری  ثبت معامله شده است.

همچنین در منطقه ۵ شهرک نفت یک واحد مسکونی ۶۲ متری با عمر ۱۷ سال به قیمت ۶۸۰ میلیون تومان (هر مترمربع ۱۰ میلیون و ۸۹۹ هزار تومان)، واحد مسکونی به مساحت ۱۰۷ متر نوساز در منطقه ۸ لشگر غربی  به قیمت ۷۱۸ میلیون تومان (هر مترمربع ۶ میلیون و ۷۱۷ هزار تومان)،  واحد ۱۲۰ متری ۴۲ ساله در یافت‌آباد به قیمت ۲۱۰ میلیون تومان (هر مترمربع حدود یک میلیون و ۷۵۰ هزار تومان) و در منطقه ۶ نصرت یک دستگاه آپارتمان ۶۰ متری با عمر ۲۵ سال به قیمت ۳۶۸ میلیون تومان (هر مترمربع ۶ میلیون و ۱۶۸ هزار تومان) فروخته شده است.

یک واحد مسکونی ۵۴ متری نوساز در جوادیه به قیمت ۲۹۷ میلیون تومان و یک واحد ۴۰ متری در شوش به قیمت ۱۹۷ میلیون تومان معامله شده است.

  • منبع خبر : تسنیم