به‌رغم تمایل شورا به حفظ ثبات در مدیریت شهری، نمایندگان مجبورند برای تغییر شهردار تهران اقدام کنند. محسن هاشمی، رئیس شورای‌شهر تهران با اعلام این خبر گفت: با توجه به طی شدن فرایند این استفساریه در مجلس و محدودیت مهلت قانونی تعیین‌شده ناگزیر به انتخاب جایگزین برای ایشان خواهیم بود.

به‌رغم تمایل شورا به حفظ ثبات در مدیریت شهری، نمایندگان مجبورند برای تغییر شهردار تهران اقدام کنند. محسن هاشمی، رئیس شورای‌شهر تهران با اعلام این خبر گفت: با توجه به طی شدن فرایند  این استفساریه در مجلس و محدودیت مهلت قانونی تعیین‌شده ناگزیر به انتخاب جایگزین برای ایشان خواهیم بود.

به‌گزارش تین‌نیوز به نقل از مهر، هاشمی در ادامه از اصحاب رسانه خواست با توجه به زحمات صادقانه و پاک‌دستی جناب آقای افشانی در مدتی که عهده‌دار مسئولیت پر دغدغه شهرداری تهران هستند نسبت به انعکاس تلاش‌های ایشان همراهی کرده و از انتشار هرگونه مطلبی که جنبه تخریبی و ایجاد فضای منفی حزبی یا قومیتی دارد بپرهیزند تا شاهد فضای اخلاقی منزهی در حوزه مدیریت شهری باشیم.

امروز پنج نفر برای تصاحب سمت شهردار تهران در شورای‌شهر انتخاب شدند که پس‌ازاین تعداد به دو نفر خواهد رسید و از بین دو نفر نهایی شهردار انتخاب می‌شود.