معاون فرهنگی شهردار اصفهان با اشاره به برگزاری نشست‌های هم‌اندیشی مشترک با مسئولان فرهنگی شهرداری مشهد گفت: امیدواریم راه حل‌های مشترک ما به طراحی جدید ساختارهای فرهنگی در کلانشهرهای کشور کمک کند.

به گزارش خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی بین نیوز از اداره ارتباطات رسانه ای شهرداری اصفهان، مجتبی شاه‌مرادی با بیان این مطلب گفت: تبادل نظر‌های خوبی در حوزه‌های مختلف، در نشست‌های هم‌اندیشی مشترک با مسئولان فرهنگی شهرداری مشهد صورت گرفته است.

او افزود: در بازدیدها و هم اندیشی‌ها تلاش کردیم با ظرفیت‌های کلانشهر مشهد که در حوزه‌های مختلف فرهنگی پیشرو است، آشنا شویم و از فعالیت‌ها و زیرساخت‌های خوبی که در حوزه‌های اجتماعی، فرهنگی، هنری و حمایت از مجموعه‌های دانش بنیان‌ فراهم شده بود بازدید کنیم.

شاه‌مرادی با بیان اینکه کلانشهرهای کشور به رغم تفاوت‌ها، مسائل و مشکلات مشابهی دارند، تصریح کرد: به نظر می‌رسد که بررسی راه‌حل‌هایی که برای مسائل یکسان در کلانشهرها وجود دارد، راهگشاست.

معاون فرهنگی شهردار اصفهان با بیان اینکه تبادل نظر‌های خوبی در حوزه‌های مختلف با شهرداری مشهد صورت گرفته، خاطرنشان کرد: این تبادل نظرها کمک می‌کند که مسیرهای طی شده را تکرار نکنیم و ضمن اطلاع از ظرفیت‌های یکدیگر به هم افزایی بیشتر نیز کمک کنیم.

شاه‌مرادی تأکید کرد: بازسازی ساختارهای فرهنگی طبق بیانات رهبر معظم انقلاب نکته‌ای مهم در زمینه بهبود اوضاع فرهنگ کشور است و امیدواریم راه حل‌های مشترک ما به طراحی جدید ساختارهای فرهنگی در کلانشهرهای کشور کمک کند.