سرپرست شهرداری خرم آباد: پروژه احداث دیواره ساحلی پل افلاک تا پل حاج علی عسگر خرم آبادی یکی از این پروژه هاست که به علت قرار داشتن در کنار معبر عمومی و مناطق مسکونی از اهمیت خاصی برخوردار است.

به گزارش بین نیوز ، رضا بردبار سرپرست شهرداری خرم آباد در این باره گفت: چند پروژه را در مناطق مختلف خرم رود و کرگانه تعریف کرده ایم که با اجرای آنها مشکلات این حوزه حل خواهد شد.

وی افزود : پروژه احداث دیواره ساحلی پل افلاک تا پل حاج علی عسگر خرم آبادی یکی از این پروژه هاست که به علت قرار داشتن در کنار معبر عمومی و مناطق مسکونی از اهمیت خاصی برخوردار است.

بردبار ادامه داد : طول  دیواره مذکور بیش از نیم کیلومتر ، ارتفاع ان بین ۴ تا ۶ متر  ، عرض پاشنه آن ۴/۸ متر و جنس آن نیز از بتن مسلح  می باشد.

احداث دیوار ساحلی پل جهادگران تا پل عابر پیاده فلک الدین از دیگر برنامه هاست

سرپرست شهرداری خرم آباد به دیگر پروژه های احداث دیواره ساحلی پرداخت و بیان کرد: احداث دیوار ساحلی پل جهادگران تا پل عابر پیاده فلک الدین از دیگر برنامه های ماست که این بخش شامل دو پروژه  ضلع غربی  با برآورد اولیه ۴۰ میلیارد ریال  و ضلع شرقی با برآورد اولیه ۶۰ میلیارد ریال می باشد.

رضا بردبار با بیان اینکه بازگشایی پاکات مربوط به مناقصه دو پروژه  مذکور در اویل هفته آینده  انجام خواهد شد اظهار کرد : احداث دیوار ساحلی رودخانه کرگانه به ارزش ۲۳ میلیارد ریال  در دستور کار قرار دارد که  بازگشایی پاکات این پروژه نیز در تاریخ ۶ مهر صورت خواهد گرفت .

بردبار  خاطرنشان کرد: در خصوص ترمیم یا بهسازی دیواره های ساحلی موجود نیز دو پروژه برای رودخانه های خرم رود و کرگانه با اعتبار  ۴۰ میلیارد ریال تعریف شده است که مناقصه آنها به زودی برگزار خواهد شد .

پروژه های ترمیم و بهسازی شامل ترمیم پنجه دیواره  و افزایش جان پناه دیوارهای ساحلی می باشد

وی بیان کرد: پروژه های ترمیم و بهسازی شامل ترمیم پنجه دیواره  و افزایش جان پناه دیوارهای ساحلی می باشد که البته پیش از این نیز اقداماتی را در این راستا انجام داده ایم و تاکنون نیز ادامه دارد.

سرپرست شهرداری خرم آباد در پایان تاکید کرد  : ما پروژه های شهری را اولویت بندی کرده ایم ، اولویت نیز با پروژه هایی است که مستقیما با حفظ جان و مال در ارتباط هستند که  احداث دیوار ساحلی نیز از جمله این پروژه هاست.

  • منبع خبر : خبرآنلاین