هتل deutscher kaiser مونیخ آلمان

هتل deutscher kaiser  یک هتل ۴ ستاره که در کنار ایستگاه مترو NH شهر مونیخ آلمان قرار دارد.

عکساهایی از این هتل در فضای اینترنت موجود است که مخاطب را نسبت به معماری عجیب و غریب این ساختمان کنجکاو می کند. اصل ماجرا از آنجا شروع می شود که گرافیست و معمار خلاق کاتالونیایی ، ویکتور انریچ در خیابان های مونیخ برای گشت و گذار و الهام از این شهر به پیاده روی می رود.

ویکتور انریچ می گوید فقط برای لذت از عکاسی در شهر یک هفته اکثر خیابان ها را قدم زدم  و از آنجایی که حال خوبی نداشتم تصمیم گرفتم با یک نوآوری حال خود را تغییر دهم. عکس هایی که از هتل deutscher kaiser گرفته بودم را انتخاب و شروع به دستکاری و تغییر انها با نرم افزار های گرافیکی کردم و نام این پروژه را NHDK گذاشتم.

 

NHDK شامل ۸۸ عکس با تم غریب و ابری است که ساختمان هتل واژگون شده ، گاهی پیچیده و خم شده مانند لاستیک است.

او می گوید: من تنها بر اکتشاف هندسی معماری خاص متمرکز شدم، بدون هیچ هدف دیگری از لذت بردن از شکل هایی که می توانستم از طریق دستکاری استفاده کنم.

ویکتور انریچ چهار ماه به بازسازی هتل، هفت ساختمان در اطراف آن و سه خیابان محله در ۳ بعدی صرف کرد تا سایه ها و بازتاب ها مطابقت داشته باشد. او یک ماه دیگر برای ایجاد تصاویر مختلف صرف کرد و یک ماه دیگر یک ویدیو را ویرایش کرد که تصاویر را با تمام ۸۸ یادداشت پیانو پیوند می داد.

یاداشت های Víctor Enrich

این پروژه یک یادآوری سرگرم کننده از ارزش بازی خلاق و چیزهای خوب است که اغلب اتفاق می افتد زمانی که شما خود را بیش از حد جدی نمیگیرید. برای Enrich این شیوه زندگی است که برای او کاملا مناسب است. او می گوید معماری برای معماران است.من فقط یک هنرمند فروتن هستم که نیاز به تحقق چشم اندازها و دیدگاه هایش دارد که متناسب با بیشتر قوانین معماری است.

 

بین نیوز